FAQ / Często zadawane pytania

1. Czy mogę zwrócić produkt, który zamówiłem?

Produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu odebrania przez Ciebie przesyłki. Jeśli zdecydujesz, że chcesz zwrócić produkt skontaktuj się z nami na info@kratkisciekowe.pl.
Więcej informacji znajdziesz na stronie: Zwroty i reklamacje.

2. Czy montaż wykonam samodzielnie, czy muszę zatrudniać fachowca?

Montaż możesz wykonać samemu lub zlecić to swojemu wykonawcy.
Montaż nie jest skomplikowany, a dokładną instrukcję wraz z poradnikiem video znajdziesz TUTAJ (link). Pamiętaj, w razie pytań lub wątpliwości możesz się z nami skontaktować. Postaramy się pomóc i jasno wytłumaczyć.

3. Jaka jest gwarancja na produkty?

Na wszystkie produkty marki Kesmet obowiązuje 5 letnia gwarancja, dokładniej wyjaśniamy to TUTAJ (link)

4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Twoją paczkę przygotujemy maksymalnie w przeciągu 24h od momentu złożenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty.
Wyjątkiem są zamówienia specjalne, wykonywane na zamówienie. Czas dostawy ustalamy osobiście z Klientem.

5. Czy dostarczacie zamówienia za granicę?

Tak, wysyłamy zamówienia za granicę do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Podczas składania zamówienia wybierzesz kraj dostawy oraz metodę dostawy dostępną w tym kraju. Dostawa realizowana jest kurierem DPD.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Napisz do nas na info@kratkisciekowe.pl lub zadzwoń +48 537 400 531

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl